Sara en Martijn

532
Video’s:

Over ons

Welkom op ons reisblog! Wij zijn Sara (25) en Martijn (29). We zijn sinds 2012 bij elkaar en op 27 november 2015 gaven we elkaar het ja-woord. We kennen elkaar van het volleyballen, wat naast reizen onze grote gemeenschappelijke passie is. We hebben jaren in Eindhoven gewoond, tot we de kans kregen om in China aan de slag te gaan. Tegenwoordig wonen we in The Giggling Tree, een guesthouse op een paar kilometer afstand van Yangshuo.

Over onze reis

Het idee om samen op reis te gaan leeft al lang bij ons, maar kreeg een concrete vorm toen we in september 2015 te horen kregen dat we voor een jaar in China aan de slag konden. Het grootste gedeelte van onze reis wonen en werken we als managers in The Giggling Tree, in ieder geval tot januari 2017. Wat er daarna zal gebeuren weten we nog niet, maar dat kan je tegen die tijd wel lezen in ons blog.

Bezochte landen

Wij hebben 15 landen (6%) bezocht:

België, China, Duitsland, Frankrijk, Italië, Letland, Maleisië, Marokko, Montenegro, Nederland, Nieuw-Zeeland, Spanje, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk.